Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

"Τροχαία έλξη"

Άφησε με να πλησιάσω κοντά σου
τόσο ώστε να μην πνίγεσαι
τόσο ώστε να νιώθω το ίδιο ελεύθερη κι εγώ.
Άφησε με και θα δεις
θα γίνω αρωγός σου.

Το ξέρω  δεν μου το ζήτησες
η καρδιά μου όμως με οδηγεί
και εκείνος ο οδυνηρός πόνος της παιδικής μου ψυχής που θέλει να λυτρωθεί
με φέρνει στο δρόμο σου.

Κι εσύ αμέσως με βγάζεις στο αντίθετο ρεύμα
να μην έχουμε ίδια κατεύθυνση, ίδια πορεία
Να μου ανάβεις τη μεγάλη σκάλα κι εγώ να θαμπώνομαι.

Όμως κοίτα, είμαι κοντά σου
Και τώρα και πριν
όταν μ’ έβλεπες και όταν δεν μ’ έβλεπες
σε πλησίαζα με το νου
σε παρατηρούσα
ένιωθα κάθε αντίδραση σου
χαιρόμουν σε κάθε έπαρση σου
λύγιζα σε κάθε ατόπημα σου.

Κι αν άθελα σου μου χάραξες πορεία
ήθελα να σου πω πως η αγάπη βρίσκει πάντα το δρόμο της
κι αν Αγάπη δεν με λένε, δεν είναι επιλογή μου
επιλογή μου είναι μόνο ν’ ακολουθώ την καρδιά μου

Γι’ αυτό έχω πάντα μαζί μου το χάρτη μου
για να μη χάνομαι και βασανίζομαι άδικα…  

                                                                          Copyright Meropi Mple

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἓν οἶδα ὅτι ουδὲν οἶδα.